Als uw kaart is verloren of gestolen, moet ze zo snel mogelijk worden gedeactiveerd.
U heeft twee opties:
1. Neem contact op met uw balie
U kan persoonlijk naar uw balie gaan, of telefonisch contact opnemen, tijdens de openingsuren van uw balie. De balie kan de kaart als "verloren" ingeven, en dan wordt de kaart onmiddellijk gedeactiveerd. U zal dan een nieuwe kaart moeten aanvragen.
2. Bel naar Zetes Card Stop
(opgepast: dit is niet de Card Stop voor uw bankkaarten)
Dit is een betalende dienst, die aan u gefactureerd zal worden.
Zetes Card Stop is 24/7 bereikbaar op 078/055 255.
U moet deze informatie opgeven:
- de intrekkingscode (die vermeld staat op de brief met de pin- en pukcodes)
- de antwoorden op de 3 geheime vragen die u heeft ingevuld bij de kaartaanvraag
Als u genoeg correcte antwoorden geeft, zal uw kaart worden geblokkeerd. Dit kan niet ongedaan gemaakt worden. Nadien kan u een nieuwe kaart aanvragen.