VERPLICHTE SOFTWARE UPDATE VOOR UW ADVOCATENKAART
Op 14 juni krijgt de eaZyLink-software van Zetes, die u nodig hebt om uw advocatenkaart te kunnen gebruiken, een verplichte upgrade.
Op het scherm van iedereen die easZyLink gebruikt om met zijn advocatenkaart of eID in te loggen, zal dan een pop-up verschijnen, waarin gevraagd wordt de versie 2.2.0 te vervangen door de versie 2.3.0.
Deze upgrade moet op uw computer geïnstalleerd worden indien u op het DPA-platform verder wil werken, of gebruik wil maken van de RegSol applicatie.
Indien u zelf over de nodige rechten beschikt om software te installeren, dan kan dit eenvoudig gebeuren door de pop-up die de update zal aankondigen, te aanvaarden. De upgrade wordt dan automatisch uitgevoerd.
Indien u die rechten niet hebt, moet u uw IT-beheerder contacteren.
De installatie kan nu al worden uitgevoerd. Op die manier vermijdt u dat u op de vervaldag zelf niet meer op het DPA-platform kan werken.
Via de volgende links kan de nieuwe software gedownload worden.
Voor Windows:
https://www.eazysign.be/sites/eazysign.be/files/eazylink_2.3.0.msi
Voor Mac:
https://www.eazysign.be/sites/eazysign.be/files/eazylink_2.3.0.dmg
Mocht u nog vragen hebben, kan u uiteraard ook een beroep doen op onze DPA-Service Desk. De DPA-Service Desk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00.
Tel: 02 307 70 30
e-mail: support@dp-a.be