Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
  • Toegang
    • Advocatenkaart
    • Itsme©-account
  • DPA-applicaties
    • DPA-Authentic Sources
    • DPA - BJB
    • DPA-Deposit
    • DPA-Jbox
    • DPA-JustRestart
    • DPA-RegSol
    • DPA-Salduzweb
    • DPA-Sign-A-Doc
  • Just-On-Web
  • FAQ
    • DPA-Deposit
    • DPA-Jbox
    • DPA-Sign-A-Doc
    • Advocatenkaart
    • JustRestart
    • DPA-Regsol-Private
    • DPA-Regsol-Public
    • DPA-Salduzweb
    • DPA-Authentic Sources
      • Centraal Bestand Beslagberichten
      • Rijksregister
  • Hulp
    • Handboek
      • DPA-Deposit
      • DPA-Jbox
      • DPA-RegSol Private
      • DPA-RegSol Public
      • Advocatenkaart
      • DPA-Authentic Sources
      • DPA-Sign-a-doc
      • Register voor Rechterlijke Bescherming
    • Videotutorials
      • DPA-Deposit
      • Advocatenkaart
      • DPA-Jbox
      • DPA-RegSol Private
      • DPA-RegSol Public
      • DPA-Authentic Sources
  • Tarieven
  • Contact
  • OVB
  • NL
  • FR
  • EN

Videotutorials - advocatenkaart

Wetswijzigingen Boek XX - Gedelegeerd rechter & rechter-commissaris
Wetswijzigingen Boek XX - Curator, herstructureringsdeskundige en vereffeningsdeskundige
Wetswijzigingen Boek XX - Griffiers & magistraten
DPA-DEPOSIT in een nieuwe outfit
Clinic GRP – Module Lijst schuldeisers & elektronisch stemmen
Aan de slag met Graydon Credit Reports (BE)
Clinic Advocaten 17/11
Hoe een account aanmaken voor het indienen van een schuldvordering?
Hoe een account aanmaken voor het indienen verzoekschrift faillissement?
Rechters In Ondernemingszaken - Clinic 20/04/2022
Curatoren - Clinic 20/04/2022
DPA-Deposit instructievideo
Wat is de DPA-Jbox en waarom zou u de DPA-Jbox gebruiken?
Een mandaat toevoegen voor een DPA-applicatie
Clinic Magistraten, Griffiers en medewerkers
Clinic Rechters in ondernemingszaken
Clinic Curatoren
Webinar nieuwe module schuldvorderingen
Waarom een vernieuwde module schuldvorderingen?
Hoe dien ik (als advocaat) een schuldvordering in in RegSol Public? (vergelijking tussen oude module en vernieuwde module sinds september 2021)
Wat is het verschil tussen status en kwalificatie van een schuldvordering? Hoe worden deze gevisualiseerd voor schuldeisers?
Tot wanneer kan een schuldeiser zijn schuldvordering aanpassen in RegSol Public?
Waarom een vernieuwde module schuldvorderingen?
Wanneer werk ik in het Private luik van RegSol en wanneer in het Publieke luik van RegSol?
Wat is het verschil tussen status en kwalificatie van een schuldvordering? Hoe worden deze gevisualiseerd voor schuldeisers?
Hoe werk ik als curator op de hoofdlijn van een schuldvordering in de vernieuwde module?
Wat is er nieuw aan de linkerkant van de tabel van schuldvorderingen?
Wat is er nieuw aan de rechterkant (kant van de curator) in de tabel van schuldvorderingen?
Wat is er kort samengevat veranderd in de vernieuwde module schuldvorderingen in RegSol?
Hoe werk ik als curator in de bewerkingsview van de vernieuwde module?
Hoe verzend ik als curator vanuit de vernieuwde module schuldvorderingen een bericht naar de schuldeiser?
Tot wanneer kan een schuldeiser zijn schuldvordering aanpassen in RegSol Public?
Hoe werken de oranje tegels in de vernieuwde module schuldvorderingen?
Waar kan ik terecht met vragen over de vernieuwde module schuldvorderingen?
Een mandaat toevoegen voor een DPA-applicatie
Een mandaat toevoegen voor een DPA-applicatie
DPA-Authentic Sources / Rijksregister (RR)
Webinar DPA-Deposit 07/04/2020
Hoe tegelijkertijd in meerdere dossiers werken
Hoe een artikel in de tijdslijn toevoegen
Hoe de toegang tot een dossier in de tegel Openstaande toegangsaanvragen aanvaarden of weigeren
DPA-Deposit met de advocatenkaart
Hoe een account aanmaken
Hoe een e-mailadres wijzigen vóór de accountbevestiging
Hoe toegang vragen tot een dossier
Aanmelden met advocatenkaart en overzicht DPA-box
Aanmelden met advocatenkaart en overzicht DPA-Box
Deposit rechtbank/verzending andere partijen
Inloggen als mandataris
Webinar - DPA voor assistenten
Relaunch DPA-Deposit
Deposit bij een rechtbank

Hulp nodig?

U vindt allicht een antwoord op al uw vragen

  • in de FAQ
  • in de handboek(en)
  • in de videotutorials
     

Indien niet, neem dan contact op met de DPA-Service Desk. De DPA-Service Desk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u.

  • Tel.: 02 307 70 30
  • e-mail: support@dp-a.be

 

Kaart verloren of gestolen?

Bel naar Zetes Card Stop Zetes Card - 24/7 bereikbaar op 078/055 255.

(opgepast: dit is niet de Card Stop voor uw bankkaarten. Dit is een betalende dienst, die aan u gefactureerd zal worden.)

Zetes_Card_Stop

avocatsbeOrdre des barreaux francophones et germanophone de Belgique

 

facebook linkedintwitter

OVB

linkedin

Over ons

Onze partners

Volg ons op Linkedin Linkedin

Algemene Voorwaarden

Privacy Policy

Cookies Policy

teamviewer

zetes

Copyright © 2023 DPA· All rights reserved.