Help mijn advocatenkaart vervalt
We herinneren u nog even aan de voordelen van deze nieuwe kaart:
- Ze is vervaardigd uit steviger materiaal dan de vorige.
- Ze is eenvoudiger te bestellen, nl. online. U hoeft hiervoor niet naar het baliesecretariaat te gaan.
- Ze kan voorzien worden van een eenvoudigere pincode (4 ipv 6 cijfers).
- U hebt de mogelijkheid om de pincode online te wijzigen.
- En last but not least... ze wordt verstuurd naar het adres van uw keuze dat u vermeld hebt bij de bestelling.
De nieuwe kaart, die nu ook over een handtekeningcertificaat beschikt, kost 125 EUR (excl btw) en is 5 jaar geldig. De eerste versie van de kaart kostte 100 EUR maar was slechts 3 jaar geldig.
Klik hier de vernieuwing van uw kaart aan te vragen.
Uw nieuwe kaart wordt aangetekend verzonden naar het adres dat u bij de aanvraag aanduidde: uw kantooradres of het adres van uw eID. Zodra u uw kaart hebt ontvangen, krijgt u de nodige instructies om ze te activeren. De PIN- en PUK-code worden per SMS verstuurd. De facturatie volgt automatisch. Wilt u uw facturatiegegevens nakijken? Dat kan te allen tijde via deze link. U moet daarvoor verplicht inloggen met uw eID.
Zodra u uw kaart hebt ontvangen, krijgt u ook de nodige instructies om uw kaart te activeren.
Vraag uw nieuwe advocatenkaart NU aan, dan bent u zeker dat u begin september wanneer u uw professionele activtiteiten hervat, een geldige kaart in uw bezit hebt waarmee u op het digitale DPA-platform kan inloggen, toegang hebt tot gerechtsgebouwen en u uw legitimiteit te allen tijde kan staven.
Voor al uw technische en praktische vragen gelieve u – UITSLUITEND – te wenden tot de DPA-Service Desk. De DPA-Service Desk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 17u.
- e-mail: support@dp-a.be
Voor iedere vraag wordt onmiddellijk een ticket aangemaakt en uw vraag wordt in functie van de werkdruk op de helpdesk behandeld.