Zonder e-ID of advocatenkaart:

  • Stap 1: ga naar de url private.regsol.be. U komt op de inlogpagina van het private luik van DPA-RegSol.
  • Stap 2: vul uw rijksregisternummer in en het wachtwoord dat u kreeg toen u in DPA-Regsol werd opgenomen. Uw ontvangt deze login-gegevens via mail. 
  • Stap 3: indien u uw wachtwoord niet (meer) kent, klikt u op de inlogpagina op de blauwe lijn “nieuw wachtwoord aanvragen”. Vul uw e-mailadres in zoals het gekend is in DPA-RegSol (dit is het e-mailadres waarop u de mail ontvangen hebt, bevattende de uitnodiging om een login aan te maken, en die u wordt verstuurd vanaf het ogenblik dat u bent opgenomen in DPA-RegSol) en vul uw rijksregisternummer in. Klik op de toets “nieuw wachtwoord aanvragen.”
  • Stap 4: u ontvangt een mail met een nieuw wachtwoord en u kan dan stappen 1 en 2 uitvoeren.
  • Stap 5: wenst u zelf een wachtwoord te kiezen, ga, na het inloggen,  naar de oranje tegels op uw dashboard, en klik op de tegel “mijn gegevens”, scrol onderaan naar de blauwe toetsen en klik op “wachtwoord wijzigen”. Geef daar een nieuw wachtwoord van uw keuze in, herhaal dit wachtwoord en klik op wachtwoord wijzigen.


Met e-ID of advocatenkaart.

U hebt daarvoor respectievelijk uw e-ID of advocatenkaart nodig (allebei met de juiste pincodes! Zie ook verder bij advocatenkaart) en een kaartlezer.

  • Stap 1: ga naar de url private.regsol.be. U komt op de inlogpagina van het private luik van DPA-RegSol.
  • Stap 2: Klik 1 van de opties “Log in met EID” of “Log in met advocatenkaart” aan.
  • Stap 3: U wordt omgeleid naar Zetes EazyID waar u uw pincode dient in te geven.

 

Na correcte ingave van uw pincode bent u ingelogd op DPA-RegSol