Via het publieke luik kan u geen dossier meer inkijken als u er geen toegang toe had voordat het werd gesloten.

Wil u toch toegang krijgen tot een gesloten dossier, dan kan u een mail sturen naar de griffier van de ondernemingsrechtbank in kwestie. De contactgegevens van de (Insolventie)griffie vindt u terug op de website van de Hoven en Rechtbanken https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl of https://www.rechtbanken-tribunaux.be/fr. De griffie kan u toegang geven door u uit te nodigen in het dossier. 

De griffier zal daarvoor volgende info van u nodig hebben:

  • naam
  • voornaam
  • rijksregisternummer
  • adres
  • emailadres
  • naam van de onderneming (indien van toepassing)
  • eventueel afwijkende handelsbenaming (indien van toepassing)
  • vennootschapsvorm (indien van toepassing)
  • ondernemingsnummer (indien van toepassing)
  • adres van de onderneming (indien van toepassing)

 

Gelieve deze informatie dus zeker te vermelden in uw mail naar de griffie.

Wanneer de griffie u uitnodig tot het dossier, ontvangt u hiervan een mail. Na registreren en/of inloggen op regsol.be, vindt u het gesloten dossier terug onder de tab “mijn dossiers”

Had u wel toegang tot een dossier vóór het gesloten werd, dan blijft dit dossier voor u ook toegankelijk nadat het gesloten is. U vindt het terug bij ‘Mijn dossiers’. 

Opgelet: om een gesloten dossier te consulteren dient u onder de tab “Mijn dossiers” het vakje “Ook zoeken in gesloten dossiers” aan te vinken.