Via het publieke luik kan u geen dossier meer inkijken als u er geen toegang toe had voordat het werd gesloten.
Wil u toch toegang krijgen tot een gesloten dossier, dan kan u een mail sturen naar de griffier van de ondernemingsrechtbank in kwestie. De contactgegevens van de (Insolventie)griffie vindt u terug op de website van de Hoven en Rechtbanken https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl of https://www.rechtbanken-tribunaux.be/fr. De griffie kan u toegang geven door u uit te nodigen in het dossier.
De griffier zal daarvoor volgende info van u nodig hebben:
- naam
- voornaam
- rijksregisternummer
- adres
- emailadres
- naam van de onderneming (indien van toepassing)
- eventueel afwijkende handelsbenaming (indien van toepassing)
- vennootschapsvorm (indien van toepassing)
- ondernemingsnummer (indien van toepassing)
- adres van de onderneming (indien van toepassing)
Gelieve deze informatie dus zeker te vermelden in uw mail naar de griffie.
Wanneer de griffie u uitnodig tot het dossier, ontvangt u hiervan een mail. Na registreren en/of inloggen op regsol.be, vindt u het gesloten dossier terug onder de tab “mijn dossiers”
Had u wel toegang tot een dossier vóór het gesloten werd, dan blijft dit dossier voor u ook toegankelijk nadat het gesloten is. U vindt het terug bij ‘Mijn dossiers’.
Opgelet: om een gesloten dossier te consulteren dient u onder de tab “Mijn dossiers” het vakje “Ook zoeken in gesloten dossiers” aan te vinken.